Azt már régen tudjuk, hogy napi 1,5-2 liter víz megivása elengedhetetlen egy felnőtt ember számára. A leglényegesebb azonban az, hogy pontosan mikor, és nem is az, hogy milyen mennyiségű vizet fogyasztunk!

A következőkben egy szívgyógyász ajánlásában néhány fontos vízivási szabályt olvashatunk!

1. Reggel, rögtön ébredés után, evés előtt fogyasszunk 2 pohár vizet. Ez fontos ahhoz, hogy beinduljon az anyagcserénél, és a belső szerveink működése.

2. Minden étkezés előtt egy fél órával fogyasszunk el 1 pohár vizet. Élénkíti az anyagcserét, és étkezés után elindítja az emésztést.

3. Kádfürdő, zuhanyozás előtt feltétlenül igyunk meg 1 pohár vizet. Leviszi a vérnyomást, és élvezetesebb lesz a fürdés.

4. Elalvás előtt egy fél órával fogyasszunk el 2,5 deci vizet. Segít a pihentető alvásban, és enyhíti a szív terhelését. Ezzel 95%-ban meg tudjuk előzni az éjszaka előforduló szívrohamot, és a lábgörcsöt.

Talán sok ismerősöd nem értesült erről, ezért jó ha számukra is megosztod ezeket a jó tanácsokat!

szupertanácsok

Oldalunk sajnálatos módon hamarosan véget ér. Hogyha továbbra is szeretnél értesülni friss híreinkről, kövess minket az új pinterest oldalunkon! :)

Havi egyszer exkluzív tartalmat küldünk, kizárólag emailben, ami ingyenes könyveket, meditációkat, videókat, egyedi csillagjegy elemzéseket, és még egyéb érdekes dolgokat foglal magába.

Felkapott bejegyzés:

Legutóbbi bejegyzések:

Close Menu