Az alvási pozíció erősen befolyásolja a test egyes működési aspektusait: a vérnyomást, arcüreggyulladást, ízületi problémákat, stb. Tehát, ha azt szeretnénk, hogy javuljanak az egészségügyi problémák, oda kell figyelni az alvási helyzetre.

Itt van a 8 alvási pozíció, amely segít enyhíteni a betegségeket:

 Hátfájás:

Hátfájás esetén az alvási pozíció igazán számít. Feküdj hanyatt és tegyél egy párnát a térd alá, és egy feltekert törülközőt a hátad alá a derekadnál.

 

Fejfájás:

Mikor jön a fejfájás, az alvó pozíció csökkenti vagy súlyosbítja. A fej köré párnákat kell tenni, az megakadályozza, hogy éjjel forogjon, ami súlyosbíthatja a fájdalmat.

Megfázás, orrmelléküreg gyulladás:

Emelt fejjel kell aludni, hogy felszakadjon a váladék

Magas vérnyomás:

Ha arccal lefelé hason alszol, az csökkenti a vérnyomást.

PMS fájdalom:

Egy párna a térd alatt enyhíti a hasi görcsöket

Nyakfájdalom:

Ha nyaki fájdalomtól szenvedsz, egy feltekert törülköző a nyak alatt komoly enyhülést hoz.

Emésztési zavarok:

a bal oldalon kell aludni a jobb emésztésért. Ez nagyon fontos, mert a gyomor a bal oldalon van az emberi szervezetben. Tehát, a bal oldalon alvás lehetővé teszi, hogy a gravitáció segítse az emésztési folyamatot.

Gyomorégés:

A gyomorégés kezelésére is aludj a bal oldalon..

forrás: szupertanácsok

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Havi egyszer exkluzív tartalmat küldünk, kizárólag emailben, ami ingyenes könyveket, meditációkat, videókat, egyedi csillagjegy elemzéseket, és még egyéb érdekes dolgokat foglal magába.

Felkapott bejegyzés:

Legutóbbi bejegyzések:

Close Menu