A fogyás sok nő álma, de a plusz kilóktól megszabadulni nem is olyan egyszerű. Most egy olyan diétás étrendet mutatunk, amit mindenki be tud tartani és néhány nap alatt látványosan beindul a fogyás.

A fogyás sok nő álma, de a plusz kilóktól megszabadulni nem is olyan egyszerű. Most egy olyan diétás étrendet mutatunk, amit mindenki be tud tartani és néhány nap alatt látványosan beindul a fogyás.

Ha betartod az étrendet, akár heti 3 – 4 kilót is leadhatsz, de ha szükséges több hétig is diétázhatsz. Az első napokban nehéznek tűnhet az étrend, mivel nem lehet az étkezések között nassolni.

A tested viszont hozzájut minden szükséges vitaminhoz, ezért pár nap után már nem lesz nehéz a diéta, sőt sokkal jobban érzed majd magad a bőrödben. Kávét ihatsz, de csak édesítőszerrel.

ELSŐ NAP

Reggeli: 3 evőkanál zabpehely 1,5 dl natúr joghurt, 1 alma

Ebéd: 3 főtt tojás, 2 paradicsom, 1 alma

Vacsora: 10 dkg főtt csirkehús, saláta (paradicsom, hagyma, jégsaláta, retek, olajbogyó, sárgarépa felhasználásával)

MÁSODIK NAP

Reggeli: 3 evőkanál zabpehely 1,5 dl natúr joghurt, 1 alma

Ebéd: 3 db. főtt burgonya, 2 paradicsom, olívaolajjal és fűszerekkel, 1 alma

Vacsora: 10 dkg főtt csirkehús, 1 kisebb főtt karalábé, 1 narancs

HARMADIK NAP

Reggeli: 2 főtt tojás, 2 paradicsom, 1 alma

Ebéd: 2 db. főtt burgonya, 2 paradicsom, olívaolajjal és fűszerekkel, 1 alma

Vacsora: 10 dkg főtt csirkehús, saláta, 1 alma

NEGYEDIK NAP

Reggeli: 3 evőkanál zabpehely, 1,5 dl natúr joghurt, 1 alma

Ebéd: 2 db. főtt burgonya, 2 paradicsom, olívaolajjal és fűszerekkel, 1 alma, 1 narancs

Vacsora: 10 dkg főtt csirkehús, 1 kisebb főtt karalábé, 1 alma

ÖTÖDIK NAP

Reggeli: 3 evőkanál zabpehely, 1,5 dl kefír, 1 alma

Ebéd: 10 dkg grillezett csirkehús, 10 dkg párolt káposzta, vagy zöldbab, 1 alma

Vacsora: 1 kisebb főtt karalábé, 1 paradicsom, 1 uborka, 1 narancs

HATODIK NAP

Reggeli: 3 evőkanál zabpehely, 1,5 dl kefír, 1 alma

Ebéd: 2 főtt tojás, 2 paradicsom, 10 dkg főtt zöldbab

Vacsora: saláta (paradicsom, uborka, jégsaláta, retek, hagyma, olívaolaj felhasználásával) 1 alma, 1 grapefruit

HETEDIK NAP

Reggeli: 3 evőkanál zabpehely, 1,5 dl kefír, 1 alma

Ebéd: 10 dkg főtt zöldbab, 5 dkg kemény sajt, 1 alma

Vacsora: 5 dkg kemény sajt, 2 paradicsom, 1 grapefruit

Forrás: ketkes.com

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Havi egyszer exkluzív tartalmat küldünk, kizárólag emailben, ami ingyenes könyveket, meditációkat, videókat, egyedi csillagjegy elemzéseket, és még egyéb érdekes dolgokat foglal magába.

Felkapott bejegyzés:

Legutóbbi bejegyzések:

Close Menu