Ez a diéta teljesen megváltoztathatja a testedet, csak legyen otthon gyümölcs, zöldség, teljes kiőrlésű tészta, barna rizs, csonthéjasok, növényi alapú olaj.

A diéta során próbáljuk meg kerülni, a mesterséges édesítőszereket, az élesztővel készült kenyeret , a magas zsírtartalmú állati eredetű termékeket, és lehetőség szerint minden mesterséges színezéket, állományjavítót és tartósítószert.

Ami a folyadékot illeti, csak vizet igyunk! 21 napig igazán kibírjuk. A reggeli kávét helyettesítsük citromos vízzel, amit természetesen cukor nélkül készítsünk!

Minta menü:

Reggeli

Főzzünk meg 1 csésze zabpelyhet vízben. Adjunk hozzá hozzá ¼ csésze szeletelt almát, 1 evőkanál mazsolát, 1 evőkanál apróra vágott diót és egy csipet fahéjat.

vagy

Turmixoljunk össze 1 csésze kalciummal dúsított cukormentes szójatejet, 1 kis banánnal, ½ csésze fagyasztott bogyós gyümölccsel (bármilyen), 10 db mandulával (vagy 20 db pisztáciával) és 2-3 db jégkockával. Mellé rágcsáljunk el 2-3 szem cukormentes korpás kekszet.

Ebéd

Gyors mediterrán tál: 1 közepes paradicsom felszeletelve, 1 kisebb felszeletelt kaliforniai paprika, 5 db nagyobb olivabogyó, 1/3 csésze humusz, + 1 teljes kiőrlésű tortilla

vagy

Könnyű zöldségleves: főzzünk meg 1 csésze bármilyen felszeletelt zöldséget ( pl: mogyóróhagyma, sárgarépa, és leveles zöldek) ½ csésze fehérbabbal, 2 csésze zöldség-alaplében. Ízesítsük kedvünk szerint. Utána jöhet 1 sütőben sült burgonya 1 teáskanál olivaolajjal , rozmaringgal vagy bármilyen fűszerrel ízesítve és egy kevés sütőben sült zöldfűszeres tengeri hal (például lazac).

vagy

Vöröslencsefőzelék falafellel: Főzzünk meg 1 csészényi vöröslencsét vízben vagy zöldség alaplében, turmixoljuk össze (ha nem elég sűrű egy kanálnyi keményítővel sűríthetjük), adjunk hozzá zöldfűszereket. A csicseriborsót turmixoljuk össze egy kevés fokhagymával, tahinivel és zabpehellyel, majd formáljunk gombócokat, amiket olajjal lefújfa a sütőben süssük aranybarnára.

Vacsora

Főzzünk meg 1 csésze teljes kiőrlésű tésztát és ízesítsd egy adag tésztaszósszal: piríts meg egy evőkanál olivaolajon ½ – ½ csésze felkockázott kaliforniai paprikát és vöröshagymát és 1 gerezd apróra vágott fokhagymát. Keverjünk bele 1 konzerv (tartósítószermentes) paradicsomszószt, ízesítsük sóval, borssal és bármilyen egyéb fűszerrel kedvünk szerint (pl. oregánó). Főzzük 30 percig, 6 adag lesz belőle.

vagy

Ananászos-kesudiós rizs: forrósítsuk fel 1 evőkanál olivaolajat egy lábosban, enyhén barnítsuk meg ¼ csésze apróra vágott cukormentes ananászt, keverjünk bele ¾ csésze főtt barna rizst, 2 evőkanál apróra vágott kesudiót, majd szórjunk rá apróra vágott friss korianderlvelet. Extra köret: 1 ½ csésze párolt brokkoli vagy borsó.

Nassolnivalók – napi 1x a fenti étkezéseken felül:

3 csésze sótlan és ízesítetlen popcorn, 1 kisebb mandarin vagy narancs;
1 szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyér. 1 1/ teáskanál cukormentes mogyoróvaj;
8 db nagy olivabogyó, ½ teljes kiőrlésű pita;
Piríts meg sütőben ¼ csésze csicseriborsót egy csipet sóval, 1 teáskanál olivaolajjal 190 fokon, 45 percig. Kevergesd gyakran!
Mangó smoothie: Turmixolj össze 1 csésze mandula vagy kókusztejet és ½ csésze apróra vágott fagyasztott mangót, ízlés szerint adj hozzá egy csipet kardamomot;
Diákcsemege-mix: 1-1 evőkanál mazsola, apróra vágott datolya, szeletelt szárított alma, sótlan mogyoró és napraforgómag.

Csak 21 nap, és látványos változásokon megy keresztül a tested, anélkül, hogy sanyargatnád magad.

napidoktor.hu

Oldalunk sajnálatos módon hamarosan véget ér. Hogyha továbbra is szeretnél értesülni friss híreinkről, kövess minket az új pinterest oldalunkon! :)

Share on whatsapp
WhatsApp



Havi egyszer exkluzív tartalmat küldünk, kizárólag emailben, ami ingyenes könyveket, meditációkat, videókat, egyedi csillagjegy elemzéseket, és még egyéb érdekes dolgokat foglal magába.

Felkapott bejegyzés:

Legutóbbi bejegyzések:

Close Menu