A nap talán egyik legfontosabb étkezése a reggeli étkezés. A reggeli étkezés fontossága óriási. Ezért ebben a cikkben azt tervezzük, hogy segítünk megérteni a fontosságát, és soha többé ne hagyd ki.

Nézd meg alaposan a következő dolgokat:

1. Csökkenti a szorongást

Ügyelj arra, hogy a reggeli böjtöd tartalmazzon fehérjét és rostokat, hogy az étkezés után jóllakottnak érezd magad, és a legtöbb táplálékod az egész napra elegendő legyen.

2. Csökkenti a 2-es típusú cukorbetegség kockázatát

Segíthet abban is, hogy az inzulinszinted stabil maradjon, és megelőzze a hormon nagy kilengéseit csak alvás és böjtölés után. Mindazonáltal , reggeli nélkül az inzulinszinted leeshet, és rosszul fogod érezni magad.

3. Erősíti az immunrendszeredet

Az egészségesebb reggeli elég jelentős táplálékforrás lehet. Egy tanulmány szerint a walesi Cardiff Akadémián végzett vizsgálat szerint az evés úgy tűnik, csökkenti az esélyt a megfázástól.

4. Segít a fogyásban

Egyes tanulmányok azt állítják, hogy azok az emberek, akik kihagyják a reggeli étkezést, gyakran duplán esznek a nap folyamán. Ezért egy tanulmány alapján a nagy szüneti böjt és egy kisebb vacsora elfogyasztása hatékony módja a fogyókúrának.

5. Energiát ad a nap folyamán

A fehérjében, rostokban, jó zsírokban és teljes kiőrlésű gabonákban gazdag ételek segíthetnek abban, hogy a szervezeted egész nap energiával lássa el, amire szükséged van.

Oldalunk sajnálatos módon hamarosan véget ér. Hogyha továbbra is szeretnél értesülni friss híreinkről, kövess minket az új pinterest oldalunkon! :)

Havi egyszer exkluzív tartalmat küldünk, kizárólag emailben, ami ingyenes könyveket, meditációkat, videókat, egyedi csillagjegy elemzéseket, és még egyéb érdekes dolgokat foglal magába.

Felkapott bejegyzés:

Legutóbbi bejegyzések:

Close Menu