Köztudott, hogy napjainkban divat jógázni. Ez nem csak nagyszerű nyújtás, de egy komplex és  fantasztikus egészségmegőrző gyakorlat a testnek és a léleknek egyaránt. A pillangó” gyakorlat a bizonyítéka ennek.

A szerkesztőség elmeséli a pillangó gyakorlat előnyös hatásait a nők egészségvédelme érdekében. A gyakorlatra a szerkesztőségünk ötöst adott!

Gimnasztika nők számára

A pillangó póz nagyon jó hatással van a nők egészségére. Ez az egyszerű gyakorlat segít javítani a vérkeringést medence tájékon, segít megőrizni a vesék egészségét, segít a lumbágó és az érszűkület megelőzésében. Leginkább megszünteti a rendszeres hasi fájdalmakat, megkönnyíti a menstruációs időszakot és a szülést. A rendszeres gyakorlatnak köszönhetően az egyenes hát és szép testtartás garantált!

Le Fogsz Döbbenni Ha Kipróbálod Ezt A Pillangó Torna Gyakorlatot! 1

Ennek a hihetetlen gyakorlatnak a legnagyobb előnye abban rejlik, hogy nem követel nagyobb fizikai felkészültséget. Bárhol végrehajthatod, ahol csak akarod, fő, hogy legyen hozzá kedved!

Gyakorlat végrehajtása

1. Ülje le behajlított térdekkel nyújtott ülésben a matracra.

2. Talpaidat érintsd össze és sarkaidat húzzad minél közelebb a törzsedhez, kezeddel segíthetsz.

3. Húzd hátra válladat és egyenesítsd ki a hátad a gerinced teljes hosszában.

4. A vádlid nyomd a belső combizmodhoz, térdeddel érintsd meg a talajt. Semmi gond, ha nem sikerül esőre! Idővel a tested hajlékonyabbá válik és akkor könnyedén megcsinálod ezt a pózt.

5. Lélegezz egyenletesen. Enyhén hajtsd előre a fejed. Emeld fel térdeidet a padlóról és próbáld meg összezárni azokat, ne engedd, hogy a talpaid szétváljanak. Tartsd meg ezt a helyzetet néhány másodpercig.

6. Térj vissza a kiindulási helyzetbe, térdeddel érintsd meg a talajt. Maradj ebben a helyzetben. A kezeddel segíthetsz a póz megtartásában.

7. Párszor ismételd meg a gyakorlatot. Az ismétlések száma a fizikai állóképességedtől függ. Az az ideális, ha 25-30 gyakorlatot hajtasz végre 2 perc alatt.

8. A pillangó póznak létezik egy háton végezhető módja is. Ez a fajta pozíció csökkenti a hasi fájdalmakat, megszünteti a kellemetlen érzetet menstruáció idején és nagyon hasznos terhesség idején.

Figyelmeztetés! Térd és lágyéktáji sérülés estén a gyakorlatot a csípő alá helyezett torna hengerrel, vagy összecsavart törülközővel hajtsuk végre. Ezek az eszközök azoknak is segítenek, akik nehezen tudnak nyújtani. A gyakorlat végrehajtásakor hátunkkal nekitámaszkodhatunk a falnak és kezünkkel talpunk helyett foghatjuk a bokánkat.

A szerkesztőség tanácsa

Ahhoz, hogy a legjobb eredményt érjük el, a gyakorlatokat rendszeresen végezzük. A „pillangó” póz végrehajtásához mindössze 5 percre van szükséged, tehát könnyedén be tudod illeszteni azt a napi elfoglaltságaid közé.

Koncentrálj a légzésre, és ne feledkezz meg arról, hogy a hátad maradjon egyenesen. A gyakorlatokat próbáld meg reggelente végezni, ez a fajta beidegződés feltölt energiával és felkészít a napi megterhelésekre.

Gondolj a barátnőidre – oszd meg velük ezt a hasznos információt!

Forrás: ketkes.com

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Havi egyszer exkluzív tartalmat küldünk, kizárólag emailben, ami ingyenes könyveket, meditációkat, videókat, egyedi csillagjegy elemzéseket, és még egyéb érdekes dolgokat foglal magába.

Legutóbbi bejegyzések:

A Legfigyeleméhesebb Csillagjegyek!

Minden csillagjegynek megvannak a maga sajátos jellemzői, erősségei és gyengeségei egyaránt, melyek megkülönböztetik őket a többiektől. Egyes sajátosságok csodálatra méltóak és az adott csillagjegy erősségét

Tovább olvasom »
Close Menu