A cikkben immunrendszer erősítő tippeket találsz pontokra szedve, az általános egészség megőrzése érdekében, hogy minél ellenállóbbak legyél az új vírus járvány alatt. Ha csak pár dolgot fogadsz meg a listából, már azzal is hatalmas erőt adhatsz a szervezetednek!

Hogyan is védekezhetünk pontosan?

Életmódjavítással

Az megfelelő alvás elengedhetetlen, mivel az immunrendszerünknek is szüksége van regenerálódásra.

🔹 8 óra minőségi alvással, éjfél előtti lefekvéssel

🔹 minél több friss levegő belégzésével (karanténban szellőztetéssel/illóolajok használatával!)

🔹 minél több napfény érje a testünket, minél nagyobb felületen (karanténban erkélyre, ablakba érdemes kiállni)

🔹 a kékfény mellőzésével az esti órákban (laptop, tv, telefon, ledek) 🔹 elektromos eszközök használatának kerülésével, főleg esti órákban.

🔹 testmozgással (nyújtás, kardió, erősítés)

🔹 tudatos légzés, légzéstechnikák alkalmazásával (ilyen például a Wim Hof módszer)

🔹 orrlégzés alkalmazásával: szűr és véd (lassan be orron, keveset, és orron ki)

🔹 hősokkkal = hidegadaptációval (hidegzuhany alkalmazása az alapoktól) + szauna

🔹 meditációval, stresszkezelő technikák alkalmazásával

Immunerősítő táplálkozási tanácsok

🔹 IKÉ és böjt (8-10 órás időintervallumban étkezés és heti egy teljes nap böjt)

🔹 feldolgozott élelmiszerek mellőzése (lisztek, cukrok főképp, tehát amiket vesznek az emberek)

🔹 szezonális élelmiszerek fogyasztása

🔹 alacsony szénhidrát, magasabb zsír és moderált fehérjebevitel

🔹 megnövelt vízfogyasztás, gyógynövényes teák fogyasztása

🔹 kamillatea, gyömbértea, kurkumatea fogyasztása

Mikrobiotikus védekezés

A “jó” baktériumok, valamint a rostok bejuttatása a szervezetünkbe nagyon alulértékelt manapság, de létfontosságú az immunrendszerünknek, hogy felvehesse a harcot a betegségekkel.

🔹 fermentált élelmiszerek: savanyú káposzta, csalamádé, kovászos uborka, olívabogyó fogyasztása

🔹 tejtermékek: joghurt, kefir fogyasztása

🔹 rezisztens keményítő: hűtött rizs és burgonya, zab, éretlen banán fogyasztása (zöldes-sárgás)

🔹 inulin tartalmú élelmiszerek (csicsóka) vagy inulin, mint kiegészítő fogyasztása

🔹 rostdús táplálkozás

🔹 pre és probiotikumok fogyasztása

Ajánlott táplálék kiegészítők

Ugyan nincs szükségünk táplálék kiegészítőkre hogyha az étkezésünk rendben van, de nagyon nehéz és tervezést igénylő munka minden vitaminszükségletünket figyelembe véve étkezni, ilyenkor segítségünkre lehet pár étrend kiegészítő, ami kimondottan az immunrendszerünket erősíti:

🔹 sima multivitamin naponta-kétnaponta (ginzeng, ginkó, méhpempő)

🔹 2-3 gramm C-vitamin elosztva a nap során

🔹 D3-vitamin+K2-vitamin

🔹 Szerves magnézium (kalcium nélkül!)

🔹 Szerves cink, szerves szelén

Mentális egészségre törekvés

A kutatások alátámasztották hogy minél negatívabb hangulatban vagyunk annál fogékonyabbak vagyunk a betegségekre. Ellenben a pozitív attitűd jelentősen erősíti az immunrendszert.

🔹 rémhírek olvasásának kerülésével

🔹 pozitív gondolkodással

🔹 pozitív megerősítésekkel magunk felé az egészségünkről

🔹 jókedvvel és nevetéssel (katasztrófafilmek helyett inkább vígjátékok)

🔹 fontos hogy kirekesszük a pánikhangulatot, kerüljük a pánikkeltést

Ugyan 100%-ban nem tudjuk garantálni hogy elkerülöd a vírust, de ha az alábbiak közül csak 4-5 dolgot betartasz már jelentősen csökken az esélye hogy egyáltalán elkapd a vírust. Hogyha szeretnél részletesebb információt, akkor nézd meg a fenti videót, ami remekül kielemzi az összeszedett pontokat. Továbbá javasoljuk hogy vásárolj vagy készíts szájmaszkot, tovább fokozva a védelmet.

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Havi egyszer exkluzív tartalmat küldünk, kizárólag emailben, ami ingyenes könyveket, meditációkat, videókat, egyedi csillagjegy elemzéseket, és még egyéb érdekes dolgokat foglal magába.

Felkapott bejegyzés:

Legutóbbi bejegyzések:

Close Menu